2 år sedan

Just när man trodde att det gick framåt tog det slut. Och här sitter man igen. 
För två år sedan satt jag med ett skadat självförtroende och nedstampat hjärta och började sakta bygga upp en jag-vill-inte-ha-någon attityd. Så kom midsommar. Och in kom du i bilden. Fan. 
Så som jag föll för dig. Går inte ens att beskriva. 
Nu, sitter jag här igen med ett ännu mer förstört självförtroende och ett totalt sönderkrossat hjärta. Hela jag är knäckt. Och jag har egentligen bara mig själv att skylla. just nu hatar jag mig själv. Vill komma tillbaka till den känslan där jag såg ljuset och kände mig stark. 
En dag i taget. Jag ska resa mig igen. 

Kommentera

