Skönheten & Odjuret

En av mina absolut bästa favoritfilmer när jag var liten var Disney’s Skönheten & Odjuret. 

Kan ni då förstå lyckan när de nu släppte en ”riktigt” version, som i princip var precis som den tecknade?

Förra veckan så var jag för att se den med mamma & pappa. Jag och mamma hade längtat i flera veckor 😁 

Helt underbar film, och som tårarna sprutade i slutet. Fast man vet hur det slutar så gick det inte att hindra. Sen när det blev bra så fortsatte jag att gråta… inte lätt att vara jag 😂❤️ 

Fantastisk film, helt magisk. GÅ OCH SE DEN! 😍

Kommentera

