Do not judge my story by the chapter you walked in on. 

Det är ingen mer än bara jag som vet vad som försiggår inom mig. Ingen annan. Ingen annan som vet vilka tankar som rört sig och rör sig i mitt huvud. Vilka känslor jag har och har haft i min kropp. 

Så alla andras spekulationer & åsikter om mig, bryr jag mig inte om längre. Jag har gjort mina fel, jag står för dem, men det ger inte er någon rätt att döma mig. För ni känner inte mig, ni vet ingenting. Så här står jag nu, bryr mig inte längre. Jag har redan förlorat allt och ligger ner, ni kan sparka bäst ni vill. För ingen smärta kan mäta sig med denna. 

Kommentera

